Aşağıçiğil Kasabası Eski Belediye Başkanları



Aşağı Çiğil Eski Belediye Binası Pasajı


Aşağıçiğil
tarihi ile ilgili bilgileri paylaşmaya devam ediyoruz. Beldemiz Mahalle olmadan önce Belediye statüsünde iken başkanlık yapan kişilerle ilgili bulabildiğimiz bilgileri yayınlıyoruz. Ek bilgi sahipleri iletişim formu yoluyla bilgileri iletirlerse eklenecektir. 

Dönemler







2009 

HASAN HÜSEYİN YAKA
Doğum Yeri: 
Doğum Tarihi: 01.04.1962
Eğitim: YÜKSEK OKUL
Mesleği: Memur
Partisi: AKP

2004 

MEHMET KEÇECİ
Doğum Yeri: Aşağıçiğil
Doğum Tarihi: 1952
Eğitim: Fakülte
Mesleği: Öğretmen 
Partisi: MHP

1999 

MEHMET KEÇECİ
Doğum Yeri: AŞAĞIÇİĞİL
Doğum Tarihi: 1952
Eğitim: YÜKSEKOKUL
Mesleği: Öğretmen 
Partisi: MHP

1994 

İSMAİL BABAOĞLU
Doğum Yeri: AŞAĞIÇİĞİL
Doğum Tarihi: 1950
Eğitim: LİSE
Mesleği: 
Partisi: CHP 

1989

ÖMER YILDIZ
Doğum Yeri: A.ÇİĞİL
Doğum Tarihi: 1933
Eğitim: İLKOKUL
Mesleği: 
Partisi: GÜVEN PARTİSİ 

1977 

İSMAİL BABAOĞLU
Doğum Yeri: 
Doğum Tarihi: 1950
Eğitim: LİSE
Mesleği: 
Partisi: CHP

1968

ÖMER KARAYEL
Doğum Yeri: 
Doğum Tarihi: 1936
Eğitim: İLKOKUL
Mesleği: ÇİFTÇİ
Partisi: AP

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski